Polityka
prywatności
Usługi Transportowe Adam Klimczak
Szanowny kliencie.
Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące gromadzenia Twoich danych osobowych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Zapewniamy, że Twoje dane są u nas bezpieczne, a w niniejszym tekście znajdziesz wszelkie informacje wymagane przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Zwrócimy uwagę na Twoje prawa w tym zakresie i wyjaśnimy, jakie masz uprawnienia w świetle obowiązujących przepisów.
1. Podmiot i zasady polityki prywatności
1. Polityka Prywatności serwisu klimczaktrans.pl określa zasady ochrony danych osobowych Użytkowników i jest nieodłączną częścią Regulaminu portalu.
2. Serwis ten szanuje prawo użytkowników do prywatności i dokłada wszelkich starań, aby chronić ich dane osobowe.
3. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników Portalu jest firma Usługi Transportowe Adam Klimczak z siedzibą w Będzinie, przy ulicy Jana III Sobieskiego 42-500 Będzin. Firma ta jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej z numerem NIP 6252429527 oraz numerem REGON 369242266.
4. Administrator gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych przed udostępnieniem ich osobom nieuprawnionym, utratą, zmianą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Dodatkowo, wszystkie powierzone mu dane są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz z innymi aktami prawnymi z nią związanymi.
2. Rodzaj i cel przetwarzanych danych osobowych
1 Zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności, dane osobowe Użytkowników przetwarzane są na podstawie udzielonej przez nie zgody, którą wyrażają poprzez wysłanie formularza kontaktowego na Portalu klimczaktrans.pl.
2. Dane te pozwalają na identyfikację Użytkownika oraz bezpośrednio określają jego tożsamość, takie jak
a) Użytkownik indywidualny: imię, adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz numer telefonu komórkowego.
b) Użytkownik prowadzący działalność gospodarczą: nazwa firmy wraz z oznaczeniem formy prawnej, adres poczty elektronicznej (e-mail) oraz numer telefonu komórkowego.
3. Dane osobowe przekazane przez Użytkownika Portalu będą przetwarzane wyłącznie dla celów związanych z korzystaniem z Portalu.
4. Użytkownik ma prawo do dostępu, kontroli i weryfikacji przetwarzanych danych dotyczących jego osoby oraz do uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych zawartych w zbiorze. Użytkownik może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania, usunięcia tych danych oraz żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych. Administrator jest zobowiązany do poinformowania Użytkownika na piśmie o jego prawach oraz udzielenia informacji dotyczących jego danych na wniosek Użytkownika w terminie 30 dni. Użytkownik może składać wnioski o powyższe prawa nie częściej niż raz na 6 miesięcy.
5. Użytkownik jest odpowiedzialny za prawdziwość i kompletność podanych danych osobowych w procesie rejestracji lub w trakcie korzystania z Portalu. Podanie prawdziwych i kompletnej informacji jest warunkiem koniecznym do prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Portalu.
3. Rezygnacja
1. Użytkownik ma prawo do rezygnacji z aktywności na Portalu w każdej chwili.
2. Usunięcie historii Użytkownika spowoduje usunięcie wszystkich informacji i danych związanych z Użytkownikiem. Niemniej jednak, Administrator Portalu zastrzega sobie możliwość zachowania danych Użytkownika oraz odmowy ich usunięcia, w takim zakresie i przez taki okres, w jakim jest to prawnie dozwolone. Przechowywanie danych może mieć miejsce w celu uregulowania zobowiązań powstałych między Użytkownikiem a Portalem, oraz w celu wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Portalu, tj. korzystania niezgodnego z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami.
4. Pliki „Cookies”
1. Wykorzystanie plików „cookies” tzw. ciasteczek
Ciasteczka to pliki tekstowe, zapisywane na dysku komputera Użytkownika, przeznaczone do korzystania z serwisu, służące do identyfikowania Użytkownika bądź zapamiętywania historii podejmowanych przez niego działań.
a) „cookies” sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Użytkowników;
b) „cookies” trwałe: są przechowywane na dysku twardym komputera Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania.
2. Ciasteczka są wykorzystywane w celu dostosowania i optymalizacji Serwisu dla potrzeb Użytkowników, tworzenia statystyk odsłon serwisu, personalizacji przekazów marketingowych oraz zapewnienia bezpieczeństwa Serwisu.
3. Użytkownik może nie wyrazić zgody na umieszczanie na jego komputerze Ciasteczek m.in. za pomocą zmiany ustawień przeglądarki. Brak zgody na wykorzystywanie Ciasteczek może jednak spowodować niepoprawne działanie serwisu lub też wyświetlenie go w niepełnym zakresie.
5. Postanowienie końcowe
1. Użytkownicy mogą skierować pytania i zastrzeżenia dotyczące Polityki Prywatności poprzez wiadomość mailową transportspedycja91@gmail.com.
2. Należy pamiętać, że Polityka Prywatności może ulec zmianie, a Administrator zobowiązuje się poinformować o tym Użytkowników z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez opublikowanie informacji na Portalu.